reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Enaiová

Veronika Enaiová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som taký pesimistický optimista...ale niekedy aj naopak... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéMoje

reklama

Moje

Obyčajná cesta vlakom

Veronika Enaiová

Obyčajná cesta vlakom

...alebo Na západ do nového sveta

  • 28. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 973x
  • 2
Krátky príbeh jedného (zlého) sna

Veronika Enaiová

Krátky príbeh jedného (zlého) sna

Keď padla z neba, asi v utorok, s rannou rosou, ako neplánovaný uzlíček šťastia, niekto tam hore jej zabudol pribaliť krídla.

  • 27. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pozeráš sa na mňa...

Veronika Enaiová

Pozeráš sa na mňa...

...a ani netušíš...

  • 27. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Starý otec alebo Diagnóza schizofrénia

Veronika Enaiová

Starý otec alebo Diagnóza schizofrénia

Mala som to šťastie, že som poznala všetkých starých rodičov. Užila som si bradatých starých otcov, dedinskú babku s kačičkami na dvore, aj mestskú typickú učiteľku, ktorá zo všetkého najradšej štrikovala ružové dupačky a s najlepšími úmyslami sa snažila nanútiť nám červené stužky do vlasov.

  • 27. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
Nota Bene

Veronika Enaiová

Nota Bene

„Nekúpite?“

  • 26. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
Bez okrasy

Veronika Enaiová

Bez okrasy

Umrela som a nechala som sa rozprášiť vo vetre, asi preto je od včera žitie tá najjednoduchšia vec na svete.

  • 16. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Virtuálny ohňostroj

Veronika Enaiová

Virtuálny ohňostroj

Na chvíľu zastaň

  • 6. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kúsok neba,

Veronika Enaiová

Kúsok neba,

kúsok Teba

  • 4. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Pomotal si mi hlavu...

Veronika Enaiová

Pomotal si mi hlavu...

...a som z Teba načisto pobláznená...

  • 28. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu