reklama

Odkedy si odišla, stále ťa čakám

Snívalo sa mi o starkej

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

 Bolo to ako vtedy, keď sme behali v tráve u suseda. Ona stála s košíkom žihľavy v ruke. Ja som robila kotrmelce a obe sme sa veľmi smiali. Ja asi zato, že sa mi z tých kotrmelcov riadne točila hlava a zdalo sa mi to vzrušujúce. A ona mala v tvári toľkú radosť a šťastie. Vtedy som myslela, že asi z tej lienky, čo jej pristála na nose. Nikdy som nechápala, čo žiari v jej očiach, v jej úsmeve, vždy, keď ma zbadala. Chýba mi ten úsmev. Zakaždým, keď sa na mňa niekto usmeje, hľadám to malé svetielko, ten malý zázrak, ktorému ľudia hovoria láska...zbytočne...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Opäť som mala sen. Už ako stará, životom unavená žena stála opustená v poli pri dome. Nikto k nej neprišiel, pretože už bola trošku pomätená...ani ja som sa neodvážila. Nechcela som ju vidieť takú starú, umierajúcu, nechcela som si pripustiť, že je to ešte ona, starká, ktorá mi piekla v starej rúre makové koláčiky a sušila tekvicové jadierka, starká, s ktorou som ešte minulé leto hrala vo vinici skrývačku... 

 Všetko to bolo tak nedávno...A JA SOM NEPRIŠLA. Sklamala som ju mnoho krát, ale bože, ako som mohla neprísť, byť taká hlúpa, sprostá, neschopná? Stačilo tak málo, chytiť ju za ruku a usmiať sa...tak naozaj

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Teraz mi to vraciaš, ja viem...pretože odkedy si odišla, čakám ťa stále...a ty už nikdy neprídeš. 

Veronika Enaiová

Veronika Enaiová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som taký pesimistický optimista...ale niekedy aj naopak... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéMoje

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu