reklama

Bez okrasy

Umrela som a nechala som sa rozprášiť vo vetre, asi preto je od včera žitie tá najjednoduchšia vec na svete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Umrela som a nechala som sa rozprášiť vo vetre,

asi preto je od včera žitie tá najjednoduchšia vec na svete.

Život...to je len moja spomienka, na tvoje čiernobiele sny,

V ktorých je všetko červené, červené, červené

Moje vlasy, nalakované nechty i tvoje túžby

Len peniaze, ktoré si pýtame ďalej za svoje služby súpoväčšinou fialové

Aleinak, tiež bez okrasy

Tak jednoduchá vec je žiť, že zložité veci

Ako umieranie, nechám na neskôr, na nikdy, na zajtra

Budem žiť sen a nežiť život, ktorý je ako portrétDoriana Graya

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ibaže miestami bez farby, nanajvýš plesňovo zelený, aj toviac plesňovo ako zelený

Na ktorý pozeráš a zistíš, že ten starec, ten potkan,tá pobehlica si Ty

Ibažebez okrasy

Tak poď ku mne a zhasni, budeme spolu snívať, aby smezajtra mali o čom žiť, kým veľká atramentová

škvrna o ktorej niktonetuší, nerozlezie sa mi po duši ako pochybná nálada na ktorú zomriem,a budem

sa môcť konečne nechať rozprášiť vo vetre

Nahá, bezokrasy

Veronika Enaiová

Veronika Enaiová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som taký pesimistický optimista...ale niekedy aj naopak... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéMoje

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu