reklama

Kúsok neba,

kúsok Teba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Chýba mi Tvoj kúsok nehy, pocit

že som riekou čo nemá brehy

že som machom, po ktorom beháš bosý

s túžbou cítiť vlahu mojej rosy

opitý z mojej vášne  takej krásnej... takej zvláštnej...

Chcem stať sa Tvojou Sedmokráskou

otvárať sa nežnou láskou

cítiť dotyk Tvojho chvenia

a umierať od pokušenia

dosiahnuť kúsok neba

s mojím malým kúskom Teba

Veronika Enaiová

Veronika Enaiová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som taký pesimistický optimista...ale niekedy aj naopak... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéMoje

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu